Informatie voor vrijwilligers

Terugsturen vrijwilligerskleding als de bestelling niet klopt.

07-12-2020 1420 keer bekeken

We vinden het belangrijk dat je tijdens je werk als vrijwilliger herkenbaar bent. Daarom kun je vrijwilligerskleding bestellen. Uiteraard wordt je bestelling met de nodige zorgvuldigheid verwerkt. Toch kan het voorkomen dat je de kleding moet terugsturen. We vertellen je graag hoe je dat kunt doen.

Retour sturen
Nadat je de kleding hebt bestelt, wordt deze op je huisadres afgeleverd. Het is belangrijk om kort na ontvangst de bestelling te controleren en de kleding te passen. Als de kleding niet past, er een productiefout in zit of als de kleding beschadigd is, kun je de ongedragen kleding binnen 30 dagen terugsturen naar de leverancier. In het document procedure retourneren vrijwilligerskleding lees je hoe je dat kan doen.

Klachten over kleding
Heb je de kleding al wat langer dan kan het zijn dat er iets kapot gaat aan je kleding, zoals bijvoorbeeld een rits die niet (meer) werkt. Beschrijf zo nauwkeurig mogelijk wat de klacht is en lever het kledingstuk met de beschrijving in bij je mentor.

Inleveren kleding
Als je stopt met je vrijwilligerswerk dan willen wij de kleding graag hergebruiken. Wel zo duurzaam.Daarom vragen we je om de kleding schoon en gewassen bij je mentor in te leveren.

Bestellen vrijwilligerskleding
Alle nieuwe vrijwilligers ontvangen een eerste bestelformulier in het welkomstpakket. Tussentijdse bestellingen lopen via de mentor. Uitgebreide informatie over het bestellen van vrijwilligerskleding, kun je hier nalezen.

Cookie-instellingen